tirsdag 9. juli 2013

En sommerferie er over....

Da nærmer det seg oppbrudd og hjemreise etter en lang sommerferie der vi har klart å kombinere besøk i diverse fornøyelsesparker og badeanlegg med mitt fotoprosjekt Nordic Wild Wonders. Dessverre eller egentlig ikke så har jeg leid ut alt Canonutstyret jeg hadde så på denne turen var det Nikon D3s med en 400 mm f2.8 og 1,4 og 1,7 convertere som ble med på ferien....

Jeg trøblet litt med innstillinger etc på dette utstyret innimellom, men totalt sett er jeg godt fornøyd med ISO egenskaper og tegningen objektiver lager. (jeg liker stor blenderåpning til vanlig)...

Siste dag i delprosjektet ble avsluttet i natt med en ny leterunde etter det hvite rådyret på Oppdal og en tur opp på fjellrevens hiplass. Deretter et besøk hos en elgku med tvillingkalver... her er bildene:












3 kommentarer:

Ottars fotoblogg sa...

Ser du har hatt en flott tur, fine bilder du viser. Fjellreven blir min favoritt.

Ottar

Ingemar Pettersson sa...

Hej Ola
Hela bildserien är fantastisk och man njuter i fulla drag. Jag säger precis som Ottar att fjällräven är favoriten, så otroligt vackra djur.
Ha en fin dag
/Ingemar

OAL-photo.com sa...

Takker for kommentarene....