søndag 11. september 2011

Valg i morgen...

Det er kommunevalg i morgen og jeg håper å komme inn på AP sin liste. I dag har jeg avsluttet valgkampen og tatt meg en morgentur med kamera til Glomfjellet og Holandsfjorden.


Blekt brevann i store mengder nå som magasinene er fulle - gir en litt spesiell effekt på høstfargene og forhåpentligvis strømprisen til vinteren.
















Man skal tidlig opp for å få med seg tåka som siger opp langs fjellryggen i solrenninga. Her fra et parti i Holandsfjorden, mens stråene er fra fykan der jeg tenkte jeg skulle få motlysbilder av storfossen, men neida - tett tåke....
















til slutt en liten and i motlyset. Tror det er en krikkand. 1000mm måtte til for dette bildet...

Så slik ble valgkampavslutningen min....

1 kommentar:

JM Foto sa...

Hej! Flotte billeder her på siden. Jeg kan specielst godt lide billedet fra parti i Holandsfjorden. Tak for kigget!!
JM